L’equip del Síndic atendrà les persones que vulguin fer consultes o presentar queixes contra l’Administració pública i les empreses que presten serveis d’interès general (llum, aigua, gas…) des de les 10.00 i fins a les 14.00 hores a l’ACP, plaça Joan Casanovas, 2.
(Al costat del CAP) Barri de la Triola. Per demanar visita, prèviament cal concertar l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un missatge a l’adreça electrònica sindic@sindic.cat
El desplaçament es fa en el marc d’un conveni de col·laboració signat entre el Síndic i l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia. Aquest conveni estableix que el Síndic ha d’oferir a l’Ajuntament una visió singularitzada de la seva actuació a Sant Sadurní. Això es concreta, entre altres coses, en la tramesa a l’Ajuntament d’un informe anual que reculli la situació de les queixes gestionades referents al municipi i una estadística de les consultes provinents de persones i entitats de Sant Sadurní que s’hagin atès des del Síndic.
FUENTE: Síndic de Greuges de Catalunya, España.